Cauta
All Categories
    Menu Close
    • Telefon: (+40) 75 198 9689 / Lu. 11:00 - 16:00, Ma. - Vi.: 8:00 - 16:00
    • E-MAIL: info@leumart.ro

    Termeni și condiții

    Termeni și condiții

    Formular retragere 14 zile PDFFormular retragere 14 zile .DOCX

     Protocol reklamatii PDF,  Protocol reklamatii .DOCX

    I.

    Informatii generale

    1. Acești Termeni și condiții  (în continuare „Termeni și condiții”) sunt emise:

    Gianfar s.r.o, CUI: 07805454, sediul : Vojtěšská 211/6, Nové Město, 110 00 Praha, Republica Cehă

    înregistrat în Registrul comercial menținut de Judecătoria Praha, secțiunea Sro, dosar nr. C 307579/MSPH

     

    Date de contact:

    e-mail:info@leumart.ro

    Telefon: (+40) 75 198 9689

    www.leumart.ro

    (în continuare „Vânzător“)

     

    2. Acești termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale vânzătorului și:

    a.) a unei persoane fizice care încheie un contract de cumpărare în afara activității sale de consumator (denumit în continuare „consumator, cumpărător ”), în care consumatorul,cumpărător este definit în conformitate cu legislația in vigoare, în special directivele și paragraful 52 alin. 3 din Legea nr. 40/1964,din Codul civil al Republici Ceha, ca orice persoană fizică care acționează în scopuri,care se află în afara activității sale comerciale, artizanale sau profesionale prin interfața web, disponibilă pe www.leumart.ro (" magazin online ").

    (b) o altă persoană fizică sau juridică care încheie un contract în desfășurarea activității sale,care desfășoară în mod independent, pe cont propriu și responsabilitatea sa, o activitate in comerț sau într-o manieră similară (denumită în continuare „persoana juridica”), unde definiția de persoana juridica corespunde prevederilor secțiunii paragraful 2 din Legea nr. 513/1991 codul comercial al Republici Ceha(denumit în continuare „persoana juridica”) prin interfața web disponibilă pe www.leumart.ro (" magazin online ").

    3. Prevederile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de vânzare.Contractul individual de vânzare are prioritate asupra prevederilor acestor termeni și condiții.

    4. Acești termeni și condiții și contractul de cumparare sunt încheiate în limba română.

    II.

    Informații despre produse și prețuri

    1. Informații despre mărfuri, inclusiv prețul mărfurilor și principalele caracteristici ale acestora sunt furnizate in catalogul magazinului online. Prețurile produselor sunt cu taxa inclusa, inclusiv taxele și costurile de returnare a produselor,

    Prețurile mărfurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în magazinul online. Această prevedere nu împiedică negocierea unui contract de vânzare în condiții convenite individual.

    2. Toate prezentările bunurilor introduse în catalogul magazinului electronic au un caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare cu privire la aceste mărfuri.

    3. Informațiile privind costul ambalării și livrării mărfurilor sunt publicate în magazinul online. Informațiile privind costurile de ambalare și livrare a mărfurilor enumerate în magazinul electronic se aplică numai dacă mărfurile sunt livrate pe teritoriul României. Lista actuală de prețuri de livrare este listată și disponibilă pe site-ul vânzătorului www.leumart.ro

    4. Orice reduceri la prețul de achiziție a produselor nu pot fi combinate între ele, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul  se inteleg altfel.

    5. Preturile sunt afisate in Ron pe pagina dedicata fiecarui produs ,firma nu este platitoare de TVA preturile afisate pe site nu contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare.

     

     III.

    Comanda și încheierea contractului de cumpărare

    1. Costurile pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costuri de conectare la internet,  telefon) sunt suportate de către cumpărător.

    2. Cumpărătorul poate efectua o comanda în următoarele moduri:

    • prin contul său de client dacă s-a înregistrat anterior in magazinul online,

    • completarea formularului de comandă fără înregistrare.

    3. Efectuarea unei comenzi, cumpărătorul selectează produsele, numărul de articole, metoda de plată și livrare.

    4. Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul-ui este permis să verifice și să schimbe datele introduse în comandă. Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului făcând clic pe butonul CONFIRMA Datele indicate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Condiția de validitate a comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă, precum și respectarea formatului corect al datelor individuale și confirmarea cumpărătorului că este familiarizat cu acești termeni și condiții si a datelor cu caracter personal.

    5. La primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail introdusă de cumpărător la comandă. Această confirmare este considerată a fi încheiată. Confirmarea atașamentului reprezintă condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de cumpărare se încheie prin confirmarea comenzii de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului.

    6. Dacă vânzătorul nu poate îndeplini oricare dintre cerințele prevăzute în comandă, Vânzătorul va trimite Cumpărătorului o ofertă modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată este considerată un nou contract de cumparare,  contractul de cumpărare este încheiat prin confirmarea ,acceptarea ofertei cumparatorului de către vânzător la adresa sa de e-mail specificată în acești termeni și condiții.

    7. Toate comenzile primite de vânzător sunt obligatorii. cumpărătorul poate anula comanda până in momentul cand cumpărătorul primește o notificare de primire a comenzii de către vânzător. Cumpărătorul poate anula comanda prin telefon la numărul de telefon al vânzătorului sau prin e-mail la e-mailul vânzătorului, ambele menționate în acești termeni și condiții.

    8. În caz de eroare tehnică din partea Vânzătorului, în ceea ce privește precizarea prețului mărfurilor din magazinul online sau în timpul procesului de comandă, vânzătorul nu va fi obligat să livreze bunurile cumpărătorului la acest preț destul de evident eronat,nici in cazul in care vanzatorul a confirmat deja comanda.Vânzătorul va informa cumpărătorul despre eroare fără întârziere și va trimite cumpărătorului o ofertă modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată este considerată o noua propunere de contract de achiziție, iar contractul de cumpărare este în acest caz încheiat cu confirmarea primirii de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.in caz contrar comanda este anualata.

     IV.

    Cont client

    1. Pe baza înregistrării cumpărătorului în magazinul online, cumpărătorul poate accesa contul său de client. Din contul său de client, cumpărătorul poate comanda bunuri. Cumpărătorul poate comanda, de asemenea, bunuri fără înregistrare.

    2. Când se înregistrează în contul clientului și comandă bunuri, cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte și veridice. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele introduse în contul de utilizator la orice modificare pentru ca datele furnizate de cumpărător în contul clientului și la efectuarea comenzii sunt considerate corecte de către vânzător.

    3. Accesul la contul de client este securizat prin nume de utilizator și parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea informațiilor necesare pentru a accesa contul său de clienți. Vânzătorul nu este responsabil pentru utilizarea necorespunzătoare a Contului Client de către terți din vina Cumpărătorului

    4. Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de clienți de către terți.

    5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, în special dacă cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator pentru o perioadă lungă de timp sau dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile în temeiul contractului de cumpărare și al acestor termeni și condiții.

    6. Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil în orice moment, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului, respectiv. întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului.

    V.

    Termeni de plată și livrare de mărfuri

    1. Prețul mărfurilor și orice costuri asociate cu livrarea bunurilor în cadrul contractului de vânzare pot fi plătite de cumpărător în următoarele moduri:

    •numerar la livrare la preluarea mărfurilor,

    2. Împreună cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului costurile asociate ambalării și livrării mărfii în suma contractuală. Cu excepția cazului în care se specifică altfel, prețul de achiziție include și costul de livrare.

    3. În cazul plății în numerar, prețul de achiziție se plătește la primirea mărfii.

    4. Vânzătorul nu necesită avans sau altă plată similară din partea cumpărătorului.

    5. În conformitate cu Legea privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să emită o chitanță cumpărătorului.

    6. Marfa este livrată cumpărătorului:

    • la adresa specificată de cumpărător în comandă

    7. Modul de livrare este ales în timpul comenzii produselor.

    8. Costurile de livrare a produselor, în funcție de modul de trimitere și preluare a produselor sunt stabilite în comanda și în confirmarea comenzii de către vânzător. În cazul în care modul de transport este convenit pe baza unei cereri specifice din partea cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate modului de transport.

    9. Dacă vânzătorul este obligat prin contractul de cumpărare să livreze produsele la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia produsele la livrare. În cazul în care din motive ale cumpărătorului este necesară livrarea produselor în mod repetat sau în orice alt mod decât cel menționat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a produselor. respectiv costuri asociate cu alte metode de livrare.

    10. La primirea mărfii de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului și, în caz de defecte, să anunțe transportatorul fără întârziere și să scrie o înregistrare a daunelor cu transportatorul totodata sa informeze vânzătorul imediat prin telefon: (+40) 75 198 9689

     sau mail: info@leumart.ro. La momentul preluării produsului, în caz de suspiciune că produsele au fost avariate din cauza deteriorării ambalajului, ambalajul indica deschiderea neautorizată. În acest caz, cumpărătorul nu trebuie să preia produsele de la transportator, însă în acest caz este necesar să scrieți o înregistrare a neacceptării expedierii cu transportatorul și să informați vânzătorul imediat prin telefon: (+40) 75 198 9689 sau prin e-mail la: info@leumart.ro

    11. Defecțiuni ascunse ale produselor (defecte care nu au putut fi detectate în timpul preluării mărfii), cumpărătorul este obligat să anunțe vânzătorul în cel mult 24 de ore de la primirea mărfii de la transportator, prin telefon: (+40) 75 198 9689 sau  e-mail la info@leumart.ro

    12. Vânzătorul va emite cumpărătorului un document fiscal - factură care servește și ca certificat de garanție. Documentul fiscal este întotdeauna atașat la produsele livrate.

    13. Cumpărătorii dobândesc titlu asupra produselor plătind prețul complet de achiziție, inclusiv costurile de transport sau la momentul primirii mărfii de la transportator. Răspunderea pentru pierderea accidentală, deteriorarea sau distrugerea mărfii dupa preluare va fi suportată de Cumpărător.

    VI.

    Retragere din contract

    1. Un cumpărător care a încheiat un contract de cumpărare în afara activității sale în calitate de cumpărător consumator are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a da niciun motiv.

    2 Perioada de retragere este de 14 zile

    • de la data primirii produselor,

    • de la data acceptării ultimei livrări a produselor, dacă obiectul contractului sunt mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai ultor părți

    • de la data primirii primei livrări de produse, dacă obiectul contractului este o livrare repetată regulată de mărfuri.

    3. Cumpărătorul nu se poate retrage din contractul de cumpărare:

    • daca cumparatorul este persoana juridica

    • cu privire la furnizarea de servicii dacă acestea au fost efectuate cu acordul său explicit și prealabil înainte de expirarea perioadei de retragere și înainte de încheierea contractului, vânzătorul a informat cumpărătorul că în acest caz nu are dreptul să se retragă și dacă serviciul a fost prestat integral;

    • vânzarea de bunuri conținute într-un ambalaj de protecție pe care nu este adecvat să le restituie din motive de sănătate sau igienă și al căror ambalaj de protecție a fost deschis după livrare;

    • vânzarea de fonograme, înregistrări video, înregistrări audio-vizuale, cărți sau programe informatice vândute în ambalaje de protecție, în cazul în care consumatorul a deschis ambalajul;

    • furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile pe piața financiară, independent de voința vânzătorului,fluctuatie care poate apărea în perioada de retragere;

    • cu privire la livrarea de conținut electronic, altul decât pe un material tangibil, dacă furnizarea acestui conținut a început cu acordul expres al cumpărătorului, iar cumpărătorul a declarat că a fost instruit în mod corespunzător să piardă dreptul de retragere prin exprimarea acestui consimțământ

    • în alte cazuri menționate la § 1837  din Legea nr. 89/2012 Sb.codul civil al Republici Ceha privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau la prestarea de servicii pe baza unui contract la distanță sau în afara locului vânzătorului,

    4. Pentru a respecta perioada de retragere, cumpărătorul trebuie să prezinte o notificare de retragere în termenul de retragere folosind formularul de retragere in 14 zile si trimis la adresa de e-mail info@leumart.ro

    5. Cumpărătorul care s-a retras din contract este obligat să returneze produsele vânzătorului în termen de 14 zile de la retragere la adresa serviciului de curierat FAN Courier Satu Mare. Cumpărătorul va suporta costurile de returnare a produselor către vânzător, doar dacă bunurile nu pot fi returnate prin poșta normală.

    6. Dacă Cumpărătorul se retrage din Contract, Vânzătorul va returna Cumpărătorului toate fondurile, inclusiv costurile de livrare primite in cel mult 14 zile lucratoare din momentul in care ajung produsele la vanzator, numai prin transfer bancar în contul specificat de Cumpărător în formularul de retragere.

    7. Dacă cumpărătorul a ales o altă metodă decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de vânzător, vânzătorul va returna cumpărătorului costul de livrare a mărfurilor corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite.

    8. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze fondurile primite cumpărătorului înainte ca marfa  sa ajunga la vanzator.

    9. Mărfurile trebuie returnate de către cumpărător vânzătorului nedeteriorate, nefolosite complecte și curate , dacă este posibil, în ambalajul original. Vânzătorul are dreptul de a denunța unilateral cererea de compensare a prejudiciilor provocate bunurilor împotriva cererii cumpărătorului pentru restituirea prețului de achiziție.Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuarea volarii bunurilor

    10. Vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare din cauza, indisponibilității mărfurilor sau atunci când producătorul, importatorul sau furnizorul produselor a oprit producția sau importul. Vânzătorul va informa prompt cumpărătorul prin intermediul adresei de e-mail menționate în comanda.

    VII.

    Raspundere si reclamatii

    1. Vânzătorul va fi răspunzător fata de cumpărător că mărfurile sunt lipsite de defecte la primire. În special, vânzătorul va fi răspunzător de cumpărător că, în momentul în care cumpărătorul a primit mărfurile:

    • bunurile au proprietățile negociate de părți și, caracteristicile descrise de vânzător sau producător sau așteptate de cumpărător cu privire la natura mărfurilor

    • mărfurile sunt potrivite pentru scopul declarat de vânzător sau pentru care sunt utilizate de obicei bunuri de acest fel,produsele sunt în cantitate sau greutate corespunzătoare

    • mărfurile respectă cerințele legale.

    2. Cumpărătorul consumator are dreptul să exercite drepturile care decurg din defectul care apare la bunurile de consum în douăzeci și patru (24) luni de la preluare. Persoana juridica este îndreptățit să-și exercite drepturile care decurg din defectul care apare pe bunurile de consum în termen de douăsprezece (12) luni de la preluare. Această prevedere nu se aplică mărfurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit prețul mai mic, uzurii mărfurilor cauzate de utilizarea normală, bunurilor folosite pentru un defect corespunzător ratei de utilizare sau uzurii.

    3. În caz de defect, cumpărătorul poate depune o revendicare către vânzător și să solicite:

    • dacă defectul se poate repara:

     -repararea gratuită a defectelor,

    • dacă defectul nu poate fi remediat:

    - schimbarea produsului cu unul nou,

    -o reducere rezonabilă la prețul de achiziție,

    -retragere din contract.

    4. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract,

    • dacă produsele au un defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea articolului ca un obiect fără defecte,

    • dacă produsele nu pot fi utilizate corespunzător din cauza apariției repetate a defectului sau defectelor după reparație,

    • dacă nu poate folosi bunuri-le din cauza unui număr mare de defecte ale produselor.

    5. Vânzătorul este obligat să accepte reclamația la adresa firmei de curierat ORADEA . De asemenea, consumatorul poate depune o reclamație la persoana desemnată de vânzător. Dacă reclamația consumatorului este tratată de o persoană desemnată de vânzător, acesta / ea poate gestiona reclamația numai prin predarea mărfurilor reparate, în caz contrar, acesta va trimite vânzătorului reclamația pentru echipament. Vânzătorul este obligat să ofere cumpărătorului o confirmare în scris a momentului în care cumpărătorul a exercitat dreptul, care este conținutul reclamației și modul în care reclamația este tratată de cumpărător, precum și confirmarea datei și a modalității de gestionare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și duratei respingerii cererii.

    6. Vânzătorul va informa cumpărătorul în scris despre rezultatul revendicării, în termen de cel mult 30 de zile de la data revendicării, respectiv 60 zile pentru persoane juridice

    7. Dreptul la o reclamatie nu aparține cumpărătorului dacă cumpărătorul știa înainte de preluarea produsului că este defect sau dacă cumpărătorul însuși a provocat defectul.

    8. În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor rezonabile suportate în legătură cu reclamatia. Cumpărătorul poate exercita acest drept cu vânzătorul în termen de o lună după expirarea perioadei de garanție.

    9. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care decurg din plângeri sunt reglementate de Legea nr. 89/2012 Sb.codul civil al Republici Ceha.cu modificările ulterioare, și Legea nr. 634/1992 Sb.Privind protecția consumatorului.

    10. Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte sunt reglementate de procedura de reclamații a vânzătorului.

    VIII.

    Livrare

    1. Părțile își pot transmite întreaga corespondență scrisă reciproc prin poștă electronică.

    2. Cumpărătorul va transmite vânzătorului corespondență la adresa de e-mail menționată în acești termeni și condiții. Vânzătorul va transmite corespondență cumpărătorului la adresa de e-mail indicată în contul sau comanda clientului.

    IX.

    Soluționarea litigiilor în afara instanței

    1. Cumparatorul are dreptul să contacteze vânzătorul dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a soluționat cererea sau dacă consideră că vânzătorul a încălcat drepturile. Consumatorul are dreptul să depună o cerere (extrajudiciară) de soluționare a litigiilor, în cazul în care vânzătorul a răspuns negativ sau nu i-a răspuns în termen de 30 de zile de la data expedierii. Acest lucru nu alunga posibilitatea consumatorului de a merge în instanță.

    2. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor care decurg din contractul de cumpărare este Inspecția comercială din Cehia, cu sediul social la: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, care poate fi contactată la Česká obchodní inspekce, Inspectoratul central relații și soluționare alternativă a litigiilor, sau electronic la adresa podatelna@coi.cz Adresa de internet: https://www.coi.cz/. Platforma online de soluționare a litigiilor, disponibilă la http://ec.europa.eu/consumers/odr, poate fi utilizată pentru a rezolva litigiile dintre vânzător și cumpărător în cadrul contractului de vânzare.

    3. Centrul European pentru Consumatori Cehia, cu sediul social la Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, adresa de internet: http:// www.evropskyspotrebitel.cz // este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (EÚ) nr. 1095/2010 al Parlamentului European și al Consiliului. 524/2013 din 21 mai 2013 privind soluționarea litigiilor online privind consumatorii și modificarea Regulamentului (EC) nr 2006/2004 și Directiva 2009/22 / EC (Regulamentul de soluționare a litigiilor pentru consumatori online).

    4. Vânzătorul are dreptul să vândă mărfuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul comerțului este efectuat în sfera de competență a acestuia de către Biroul raional competent al Direcției de licențiere comerciale. Inspecția comercială din Republica Cehă supraveghează, printre altele si respectarea Legii nr. 634/1992 Sb. privind protecția consumatorilor.

    X.

    Dispozitii  finale

    1. Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt reglementate de legile Republicii Cehia. Dacă relația stabilită prin acordul de cumpărare conține un element internațional, părțile convin că relația este reglementată de legea Republicii Cehia. Acest lucru nu afecteaza drepturile consumatorului în conformitate cu legislația generală obligatorie

    2. Vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită în legătură cu cumpărătorul în conformitate cu prevederile Legii nr. 634/1992 Sb privind protecția consumatorilor.

    3. Toate drepturile asupra site-ului Web al vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul site-ului, fotografii, filme, grafică, mărci comerciale, logo-uri și alte conținut-uri și elemente, vor fi atribuite vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea altfel a site-ului web sau a părții sale fără acordul vânzătorului.

    4 Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru erorile cauzate ca urmare a interferenței de către terți în magazinul online sau ca urmare a utilizării sale contrare scopului său. Atunci când utilizează magazinul online, cumpărătorul nu poate folosi proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea acestuia,utilizarea neautorizată a software-ului sau a altor componente care alcătuiesc magazinul online și folosind magazinul online sau părțile sale sau software-ul astfel încât să intre în conflict cu scopul sau.

    5. Contractul de cumpărare, inclusiv termenii și condițiile, este arhivat de vânzător în formă electronică și nu este accesibil publicului.

    6. Vânzătorul poate modifica Termenii și condiții-le. Această dispoziție nu afecteaza drepturile și obligațiile care au fost acceptate anterior de cumparator

    7. Atasat in Termeni și condiții este procedura de retragere în termen de 14 zile specificată pe site-ul web al vânzătorului: Formular retragere 14 zile PDFFormular retragere 14 zile .DOCXformular pentru retragere în termen de 14 zile, procedura de reclamații listată pe site-ul vânzătorului Protocol reklamatii PDFProtocol reklamatii .DOCX.

     

     

    Acești termeni și condiții intră în vigoare la 29.10.2019